pátek 22. května 2009

Není nad dobrě vychlazené pivo

Blíží se poslední středa v měsíci, a to znamená, že opět vynechám pravidelnou návštěvu oblíbeného restauračního zařízení.
K tomu není co dodat. Jen možná pár citátů :

Výsměšek spokojeně mlaskl. "No, musím říct, že my tady v Ankh-Morporku dobře víme, co se dává do dobrého piva," prohlásil. Mágové přisvědčili. Oni to taky věděli. Proto pili gin s tonikem. (Terry Pratchett - Těžké melodično)

Párty byla v plném proudu. (...) Mágové spolu navzájem švitořili s nucenou veselostí lidí, kteří se vidí celý den, a teď se ještě k tomu musí sejít i večer. (Terry Pratchett - Sekáč)

„Dobré ráno,“ řekla a začala se přehrabovat ve svém pytli. Jmenuju se Gyta Oggová, mám patnáct dětí, tohle je moje kamarádka Esme Zlopočasná, jedeme do Ankh- Morporku, dal by si někdo chléb s vajíčkem na tvrdo ? Mám jich spoustu. Spal na nich sice kocour, ale nic jim není, podívejte, stačí takhle udělat a narovnají se. Ne ? Jen si poslužte. Počkejte, mrknu, co tady ještě mám… aha, nemá s sebou někdo otvírák na pivo ?“
Muž v rohu naznačil, že on by něčím takovým disponoval.
„Výborně,“ přikývla Stařenka. „A má někdo něco, z čeho by se dala láhev piva vypít ?“
Další muž s výrazem naděje přikývl.
„Výborně,“ řekla Stařenka. „A teď, má někdo láhev piva ?“
(Terry Pratchett - Maškaráda)

2 komentáře:

aknezob řekl(a)...

Já bych se také jedno dala :(

aknezob řekl(a)...

Toho vypadá na dlóóóóuhou kocovinu :)